niedziela, 29 grudnia 2013

prolog + rozdział I Renewed Innocence pojawi się 5 stycznia

10 komentarzy:

  1. Czekam *_* piękny szablon <3333

    OdpowiedzUsuń
  2. Już się nie moge doczekac nowej częsci! ;)
    Wyglad tego bloga jakos nie przypadł mi do gustu. Zdecydowanie wolę szablon z Damaged Innocence. Może to sprawa tego, ze nie lubię zielonego albo to, ze Sasha Pieterse mnie irytuje. Właściwie to dlaczego zmieniłaś piekna Barbare Palvin na nią? ;)
    A zielony kolor i paw to przypadek czy brałas tu pod uwage ich symbolike? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cóż, więc zmieniłam z Barbary na Sashę ponieważ główną bohaterką jest Sasha a nie Pavlin. po prostu dziewczyna która robiła szablon na damaged nie zapytała kto ma być na nagłówku, a to właśnie sasha miała być.
      co do kolorystyki, to nie ja robiłam i nie mam pojęcia czy aktorka szablonu brała pod uwagę znaczenie i symbolike:)

      Usuń
  3. *u* zajebisty *u* czekam juz na prolog *u* *u*_a_a**u*

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny szablon :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudownie :* wejdziesz i ocenisz prosze??
    live-it-not-fairy-tale.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspanialy szablon:)

    OdpowiedzUsuń